martes, 1 de junio de 2010

MICHAEL JORDAN.

Michael Jordanek saskibaloiaren istoriarako jokaldi asko utzi zizkigun, baina esaldi ugari ere utzi izan dizkigu,kirol eder honetaz pentsatzeko modukoak.
“Onartu dezaket huts egitea, baina ez ez saiatzea.”
“Inoiz ez diot begiratu jaurtiketa garrantzitsu bat huts egiteak dakartzan ondorioei…ondorioetan pentsatzean, beti emaitz negatiboan pentsatzen duzu.”
“Nire heroiak nire gurasoak dira, ez dut neure burua imajinatzen beste heroi batzuk edukita.”
“Talentuak partiduak irabazten ditu, baina talde lanak lehiaketak”
“Beti pentsatu izan dut lan egin ezkero, emaitzak bakarrik etortzen direla”
“Nire karreran jaurtiketa asko huts egin ditut. Horregatik izan dut arrakasta nire bizian zehar.”
“Jolastu. Ongi pasa jolasten.”








No hay comentarios:

Publicar un comentario